viernes, noviembre 30, 2012

Today Expressionism




4 comentarios:

Otilie dijo...

Hola amore,

Per la meva manera de veure, les imatges del clip em semblen molt experimentals i em provoquen un sentiment de por. La veu d'ella, m'encanta ! Musicalment, em recorden a un grup de Darkwave amb un xic de punk dels '80 - ja em coneix, tot ho trasllado al meu terreny - jejej

TQM

linus dijo...

Hola amore,

A mi m'agrada perquè musicalment estan molt bé, li accepto la definició de darkwave molt punk, molt puntejat de guitarres lo-fi.

A més, l'estètica de malson, de travessia fantasmàtica pròpia del pre(o in )conscient, em suggereix temes filosòfics interessants, propers al psicoanàlisi i, sobretot, a l'analítica transcendental kantiana, pel que fa referència a l'estadi psicòtic de retraïment del subjecte fruit de l'encontre amb l'horitzó noümenal no sintetitzable de forma transcendental per la intuïció pura que defineix la consciència del subjecte.

Aparell conceptual apart, estic content que li hagi agradat la proposta.

TQM



Otilie dijo...

Uix amore,

Veig que hi té un bon discurs psicoanalític i filosòfic complex.

Ets una passada, transpires vocació filosòfica...

TQM

linus dijo...

Encara sóc un (hard)teòric XD

Gràcies pel comment.

TQM