viernes, noviembre 23, 2012

a universe of beauty

3 comentarios:

Otilie dijo...

Un clip d'una bellesa estètica i BSO espectacular. Molt emotiu pel que fa referència a les partícules que formen l'univers. M'ha recordat a The Fountain. La música, preciosa.

Moltes gràcies amore. Com sempre, molt bon gust.
TQM

linus dijo...

Moltes gràcies amore,

Estic d'acord amb la referència a The Fountain, jo també vaig pensar el mateix quan el vaig veure.

M'encanta perquè és un univers completament artificial i geomètric; i malgrat tot, està plenament impregnat de la idea de " vida ".

Gràcies pel comment

TQM

Otilie dijo...

Quina connexió tenim tu i jo amore.
A més de tenir els mateixos referents -la pel·lícula "The Fountain" és una reflexió sobre la vida molt emotiva - i una sensibilitat similar.

Crida l'atenció la interpretació geomètrica de l'autor i em fascina, encara més, la música. Ho defineixo com art intel·ligent.

TQM