miércoles, noviembre 21, 2012

Design Thinking in process





4 comentarios:

Otilie dijo...

Què xuli amore !!!

M'encanta el disseny d'aquesta joguina - crec que he sentit "toy" al clip. He tingut un dejavu amb algun referent vist anteriorment però no et sabria dir què ? qui ? quan ? on ?

Un clip tan atreyent com el disseny d'aquesta invenció. Des de lluny, pensava que cada rodona contenia una lletra... Imaginació al poder.

TQM

Otilie dijo...

Llàstima que no pugui seguir les explicacions sobre el disseny. El meu nivell d'anglès és molt baix. Espero les seves paraules que m'ajuden molt a comprendre la realitat.

TQM

linus dijo...

No és joguina amor, és un prototip de neutralització de mines antipersona, inspirat amb una joguina.

Li recomano que miri el vídeo amb calma.

Gràcies pel comment

TQM

Otilie dijo...

Ops,

L'he mirat tres vegades amore i no el vaig entendre, amb tots els meus respectes.

Doncs, éssent així, encara em sembla més bell i bon invent.

Ja li he posat que no puc seguir l'anglès. M'hauras de fer classes.

TQM