jueves, noviembre 29, 2012

City's dust


3 comentarios:

Otilie dijo...

M'encanta aquest post. Aquesta declaració d'intencions artístiques, aquesta forma de concebir la bellesa de coses insignificants o que considerem repugnants, em recorda al passatge d'una peli que tú i jo hem vist... Jo la tinc en ment ara mateix.

TQM

linus dijo...

Hola amore,

Estic d'acord amb tu amb la bellesa, per mi molt literària, d'aquesta declaració d'intencions.

De fet, aquest imperatiu estètic, em recorda al cinema independent americà, tot i que no puc determinar-ne una seqüencia concreta més enllà del record general que m'evoquen pelis com " Smoke ".

Ja em diràs en quina seqüencia estàs pensant.

Gràcies pel comment.

TQM

Otilie dijo...

Les meves referències, potser no són tan ben buscades però no em va venir a la ment una seqüència que m'evoca aquesta declaració d'intencions. La veurà al meu espai.

TQM