sábado, enero 07, 2012

DATOS INTERESANTES







3 comentarios:

Otilie dijo...

Ai, amore...

I quan el valor o concepte és negatiu, Espanya està al capdamunt amb una corba estrepitosament inclinada cap amunt ? Quina vergonya de país. Pe rò que estem fent ?

Què signfica per estacions, amore ? No crec que la resposta sigui esperançadora, després de veure les dades d'aquesta gràfica.
Merci per aportar una visió real i necessària del que estem vivint i el pitjor de tot: el que ens tocarà. Què podem fer ? Em fa vergonya.

TQM

Otilie dijo...

Aps,

Ok, merci per tot el que m'ha aportat.

Estic d'acord amb el que exposa sobre el mercat laboral español que és un desastre, of course. Els gràfics no enganyen.

Jo, com ha pogut veure, els conceptes econòmics no són el meu fort, tot i que m'esforço per entendre'ls i m'interesso molt per tot el que m'exposa,que és vital coneixe-ho per saber quin és el nostre punt de partida actual.

Moltes gràcies

linus dijo...

Hola amore,

Respecte a Espanya i les dades que he aportat en diferents gràfics, aquesta és la més demolidora de totes.

España és el país desenvolupat amb més taxa d'atur del MÓN. Cosa que amb la comparació europea ja es mostra. De fet, el diferencial és de més de 15 punts, que és una barbaritat es miri com es miri.

Fins i tot Grècia, que li han caigut totes les plagues bíbliques imaginables té 4 punts menys que nosaltres.

Espanya i els espanyols no tenim futur per culpa,bàsicament, d'aquest mercat laboral desastrós que reflecteix el gràfic.

Gracies pel comment

TQM

P.D: L'ajustament estacional s'aplica per tenir dades estadístiques homogènies entre països i els diferents calendaris: festius, vacances, etc, d'aquests.