miércoles, enero 18, 2012

3 comentarios:

Otilie dijo...

M'adjunto a la protesta, sentint-me indignada amb la privacitat de pàgines com la Wikipèdia. En definitiva, per aquelles pàgines que faciliten l'accés a la cultura. En primer lloc que se suposa que passarà a partir d'ara ? Jo no penso obrir a ningú que em vengui enciclopèdies. Free culture !!!!!! Això dels drets d'autor em sembla un pretext estúpid; doncs no hi ha gent de la protecció de drets de l'autor com l'SGAE, en el famós cas de l'institut NOS ? i que fan ells tocant els nostres diners, públics? No hi ha dret, això és una aberració. Potser barrejo temes, però estic enfadada.

Moltes gràcies vida. Em sembla que alguna cosa he sentit a les notícies.

Quin sentit té internet, sinó podem accedir a la informació i establir xarxes de coneixement. No ho entenc. I que hi tenen a veure els d'economia ?

linus dijo...

Hola amor,

Volen imposar una legislació internacional que protegeixi els drets d'autor semblant a la llei Sinde aprovada pel pp fa menys d'un més.

Això significa tancar pagines web sense ordre judicial quan es pressuposi vulneració dels drets del copyright. A la pràctica vol dir que una comissió governamental decideix, sense tutela d'un jutge, que es legal i que no a a internet, aplicant la censura quan ho cregui convenient.

Aquests postulats repressius són propis de monarquies islàmiques i de dictadures com Xina.

Per això internet es mobilitza en defensa de la llibertat d'expressió i el lliure intercanvi de cultura.

Gràcies pel comment.

TQM

Otilie dijo...

Ains tete...

La reaparició de la censura. Una paraula molt utilitzada en els règims més repressius, tal i com diu vosté. Aquí,ja sabem el que és. La veritat és que si hi ha quelcom censurable, és tot el que fa el govern i tot el que està passant - però això ? ... i els drets de copyright, en aquest cas, qui els cobra ?Quina pena.

Merci per respondre'm.

TQM