jueves, noviembre 01, 2007

NIGHT ON EARTH



2 comentarios:

Otilie dijo...

Vos. es increïble, sempre troba cosetes molt xules, inusitades i originals. M'ha encantat aquest relat, que fa referència a la nit. A com les persones mundanes passem les nits a la terra. Un aspecte que a vos i a mi ens crida molt l'atenció.I es que les nits són molt especials... M'encantaria poder fer alguna cosa així, en aquest escenari ( DIBUIX CÒMIC) on hi apareguèssim nos. pq nosaltres també tenim una història important i romàntica... per explicar. Per mi , la més especial.
Te quiero.
Ajudi'm a fer realitat aquest petit somni, quan nosaltres tinguem temps.M'encanataria em faria molt feliç.

linus dijo...

Si vol, farem alguna cosa així.
A mi em parla de les petites histories de qualsevol nit a la terra - com bé va filmar Jarmusch - i també de les possibilitats tecnològiques del còmic, filmar-lo i relatar-lo... o de l reciclatge artístic - les frases son falques radiofòniques. Agafar, relacionar i reinterpretar tot produint.

Besitos.