domingo, agosto 02, 2009

LOS FILÓSOFOS CONTRA EL MUNDO







4 comentarios:

Otilie dijo...

Ains, deu meu estos filosfos eran un poco pervertidos, eh ?

TQM

Otilie dijo...

però si llegeixes dues vegades veus el que em vas explicar: Kant creu que ha guanyat pel seu discurs filosòfic... XD !!!

TQM

linus dijo...

No, tampoc és això. Aquesta tira va de la inadequació dels filòsofs al món.

Davant la sol·licitud mundana d'una pregunta, Kant s'enrolla amb un formulació tècnica, que l'altre personatge mundà no podrà entendre. De fet, només li queda deixar pas, mediàticament, a interessos mundans com les noies lleugeres de roba. Kant, amb poques nocions bàsiques del mitjà mediàtic, pregunta si ha guanyat el premi.

La ironia passa perquè ni quan creu estar responent adequadament, el filòsof s'integra en aquest món. D'aquí el títol.

TQM

Otilie dijo...

Los filòsofos contra el mundo. Vostè ho explica molt bé. I m'ho va explicar l'altre dia així el que passa es que Kant al final pregunta si és el guanyador em vaig embolicar. L'altre no ho ha ent
entés i ha passat als temes mundans ...

TQM