miércoles, febrero 14, 2007

VALENTINE'S DAY


5 comentarios:

Otilie dijo...

oh karinyet,.... com m'agradaria star amb vosté en aquest moments, ballant amb vosté com la aprella d'enamorats que som,...

P.D.: Tot i que la idea d'escoltar aquesta cançó en un picnic amb vosté tb m'agradaria. El meu nen XD que em suggestiona unes idees molt apetitosas...

T' E S T I M O

Merci.

linus dijo...

Chet Baker, com va dir el poeta Margarit: és l'últim artista maleït de debó; no crec que sigui per un pícnic, però si per una vetllada romàntica i un xic trista com aquesta.

La quiero

Otilie dijo...

Tens raó, una vetllada romántica es el que més si escau... Lo quiero

Otilie dijo...

On es per aixó que s'ecolta jazz als jardins ?... es que la idea m'atrau també molt i sé que vosté fa uns anys em va dir on se celebra, però no ho recordo...
Kisses

linus dijo...

Potser es refereix al picnic jazz de terrasa o al grec de bcn. La quiero.