viernes, noviembre 24, 2006

ORIGEN

" Tot just ara estic començant a entendre alguna cosa "

5 comentarios:

Otilie dijo...

Bon dia carinyet meu,....

A que es refereix quan relaciona origen amb l'hermètic vers que ha escrit...

Otilie dijo...

m'ha encantat pero necessito més,...Kisses.

linus dijo...

Hola kari,

Suposo que significa que: una afirmació com aquesta suposa sempre un origen, no necessariament nou.

Kisses

Otilie dijo...

Entenc l'hermetisme d'aquest post,.. a vegades no es pot fer explícit el desencadenant d'algunes afirmacions, per privacitat o bè, pq no es pot explicar o resumir en poques paraules,... A mi em passa.
Em continua atraient el seu heremetisme... disculpa si la forma com jo expreso el que em sugereix no correspon amb el que vosté vol dir. M'interessa molt la forma dels seus posts, pero a vegades els interpreto a la meva manera.
TQ. Kisses

linus dijo...

L'obertura de significat és una de les grans virtuts del hermetisme poètic, l'altre: la possibilitat d'expressar l'inexpressable d'alguna manera, necessàriament defectuosa però imprescindible.

P.D: Les seves interpretacions naturals em són ,també, imprescindibles.

Kisses