miércoles, noviembre 15, 2006

me

Reivindicar-se un mateix, renéixer com a tal

4 comentarios:

Otilie dijo...

Me gusta cariñito mío. Por eso ha hecho esos pequeños cambios en su profile?
Y las etiquetas:me ? que son?

tqm

linus dijo...

Hola karinyo, no, aquests petits canvis son fruit d'experimentar amb el nou blogger: lo del profile encara m'hai de pensar si en faig alguna cosa nova o no; respecte, a les etiquetas no m'agrada com queden i no n'editaré més a no ser que millorin el format. Kisses

Otilie dijo...

Hola kari,
No hi ha tanta diferencia no?. Jo es que estic encantada amb el format que utilitzo. Si volen introduïr canvis que ho facin ells, jo no canviaré. Ho vai veure, vai estar tentada, pero no em va cridar, ho tinc tot,...

linus dijo...

No hi ha gaire diferència i, de moment, no val la pena migrar-se. Jo ho he fet per curiositat. Kisses