domingo, diciembre 04, 2011

OPERA DAYS: Rodalinda



2 comentarios:

Otilie dijo...

El fet d'anar així, a la òpera se està convertint en una molt grata experiència en la que tenim la oportunitat d'escoltar compositors de diferents èpoques i gaudir de com cobren vida, els personatges que apareixen a les seves obres. També aprenem com es canta la òpera barroca, però també hi ha moments de relax. Concretament la escena que vosté ha escollit, pertany als meus moments de relax, en els que les meva oïda es deixava emportar per la música i la resta de parts del cos,es distensionaven després de fer un "spring" per arribar a temps a la projecció en directe. Com sempre, moltes gràcies.

TQM

P.D.: Jo també he actualitzat la meva secció.

linus dijo...

La veritat és que em sembla que, culturalment, recordarem aquesta tardor-hivern com la de l'òpera en directe.

Un molt bona experiència que enganxa al mateix temps que dissol els prejudicis previs vers aquesta forma d'art.

Moltes gràcies pel coment.

TQM