lunes, diciembre 13, 2010

Super Mario Bros. 25th Anniversary (1985 - 2010)



Mario Skittles



2 comentarios:

Otilie dijo...

Kari, m'ha encantat aquest post del Mario Bross pel recull tan xuli que ha fet vosté i tan creatiu amb els m&m. I m'ha fet molta gràcia recordar la història dels Mario Bross. Tot i que jo vaig tenir el meu primer pc, a l'any 1997, crec. El Mario que jo vaig jugar és el 3 del 1992 i m'era difícil. Es necessita maña i conèixer el joc. A mi m'agradava molt, però no m'obsesionava com altres amb els trucs i tal jejejeje. M'ha fet molta gràcia recordar-ho. Merci amore

TQM

linus dijo...

Hi han poques estètiques més pop que la del Mario, tan ben dibuixadet i iconic tot el seu món.


Tot i que no jo sóc gaire de videojocs,m'encanta i és un clàssic pop a reivindicar.

TQM