domingo, febrero 22, 2009

Amor

Sóc una persona afortunada per moltes coses,
no sempre ho sé valorar i, tot sovint, parlo més del compte.

Escric això per demanar-li disculpes i agrair-li tot el que fa per mí,
tant que no li podré agrair mai del tot, tal i com vostè mereixeria.

Per això, perquè l'estimo i em continuo equivocant dia rera dia,
no entenent-la, no valorant-li tots i cadascun dels petits detalls que se'm passen desaparcebuts.

Li demano que em disculpi, que intentaré fer les coses millor,
que la mereixeré algun dia.

3 comentarios:

Otilie dijo...

Jo carinyet meu, jo també m'equivoco moltes vegades, em sap greu. La única cosa que desitjo en aquest món és estar per sempre al seu costat e intento demostrar-li per activa i per passiva.
Jo me'l estimo molt... i junts, aprendrem a ser millor en la relació.

TQM.

linus dijo...

Espero que tots dos aprenguem a relacionar-nos millor i fer la relació més estable i feliç cada dia.

TQM

P.D: Els videos son fantàstics i el que recorda en fotos molts dels nostres moments, francament emocionant. Gràcies.

Otilie dijo...

Jo també ho espero. Una relació es cosa de dos. Tot i que cadascú ha d'analitzar els seus trets de caràcter i la conducta vers l'altre.

M'alegra molt que li hagin agradat els videos. Els he fet amb tot l'amor del món per vosté... que és infinit.

TQM