jueves, agosto 21, 2008

TODAS LAS ESPERANZAS INTACTAS



3 comentarios:

Otilie dijo...

M'encanta aquest tema de Jamiroquai " Too young to die". Me'l vas passar quan em feies els recopilatoris pq coneguès els teus gustos musicals. M'agrada molt com has titulat el post. És molt adient.
A més és una molt bona crítica de Jamiroquai a la política, i a la mort dels més petits per culpa de una guerra en la qual ells no hi tenen res a veure. Un gran tema, que ens pot ajudar en molts sentits.
Lo quiero.

Com és que la teva pantalla del tutubo és del color verd de l'esperança ?

Muacs.

linus dijo...

Aquesta cançó probablement és la més emblemàtica per mi de Jamiroquai. A casa meva hi havia un recopilatori - d'acid jazz - fa molts anys, quan jo era tot just un adolescent que acabava d'entrar a l'institut. Recordo que cada nit, m'entre el meu pare feia foc a terra per fer el sopar, jo em posava aquesta cançó amb repeat i l'escolta sense parar fins l'hora de sopar.

P.D: el color verd hi ha sortit per si sol ^^.

Otilie dijo...

Aps pos queda molt be, q curiós.
Ah sí, recordo e imagino aquesta situació del meu tete a la vora del foc escoltant aquesta cançó...