viernes, febrero 01, 2008

HEROES



3 comentarios:

Otilie dijo...

Que grande, que grande !!!
Aquest home é sun pou de sabiduría, deprés del meu tresor, clar ( jeje). Fabulós el coneixemnt que té aquest home del món del cómic, des de els anys d'edició , formats, personatges, herois ,trames, actualitat del còmic i dels personatges, valors,... i es que el blog ausente està ple de referències. Vamos que sap de tot ! El reportatge tb està molt xulo, amb les viñetes que l'integren XD, acompanyat per música de la bona, no recordo el nom però sona Joy Division,... si no m'equivoco.

TQM. Molts besititos pel meu heroe. hurakn lopes xD

Otilie dijo...

No recordo el títol del tema musical, però crec que l'he ballat a l'undead.

linus dijo...

i tant, és la mítica " Transmission " de Joy Division, rodat al Arkham Cómics - la meva botiga de còmics favorita - de la muerte XD - i sota la tutela de un heroi personal - a una persona que admiro de debó, apart de la pichoncita del meu cor, el gran señor Ausente.

Un luxe, vamos.

Firma: Huracán lópez