miércoles, febrero 06, 2008

ELEGANCIA POP




2 comentarios:

Otilie dijo...

Oooh karinyet, vosté karinyet em sorprén sempre i e deixa " anonadada" amb els clips que em mostra a la bitácora. M'encanta que sigui tant obert de ment i que es deixi seduir per les noves tendències artístiques, tendències eh ? XD. Així de pas, em sedueix tab a mi. Molt interesant, elegant, creativa i original la proposta d'aquest grup ( jo, em sabia el nom, i ara no me'n recordo, jo quina ràbia, ja sap que la meva memoria pels noms és nefasta) però m'ha encantat. Merci.
TQM

linus dijo...

el grup es " zoot woman " i aquest single de minimalisme pop i l'elegantíssim clip feia temps que el volía colar al blog i no sabía com fer-ho. La referència a l'elegància d'And One, m'ha donat la pista.

Kisses pinchoncita, sempre a la vanguardia de les coses xulis.

TQM