viernes, octubre 05, 2007

WHEN I WAS EMO


3 comentarios:

Otilie dijo...

M'agrada molt l'atmòsfera, l'ambient, les guitarres, però m'haurà de donar més informació de la relació que guarden: el títol, el tipus de música i el grup en concret.
Kisses for you

linus dijo...

L' " emo " és un estil derivat o evolucionat del hardcore - nofx, el grup emblemàtic de la meva adolescència, seria hardcore melòdic - que posa emfasi en l'emocionalitat de la música i la forma de cantar - també s'anomena de vegades, " screamo " per que es canta com si s'alliberessin cridant les emocions que es tenen a l'interior. És un estil molt vinculat a l'angoixa adolescent i a la adolescència en general...

El grup en particular és el malaguanyat grup de culte: " Mineral " - el meu grup d'emo favorit.

When i was emo, fa refèrencia a un breu període d'impàs musical durant el meu primer any d'universitat en que vaig passar del hardcore / acid jazz al emo / posthardcore durant pocs mesos i finalment al gòtic/dark...

kisses

Otilie dijo...

Gràcies karinyet.
L'estimo.