miércoles, mayo 16, 2007

PREMIERE





3 comentarios:

Otilie dijo...

Ostres, ya ha vist el cartell, vida?
Jo tb estic impacient,
i tinc molta curiositat...
per veure la obra de Wong Kar Wai
que me'n espero molt
doncs el llistó està molt alt,...
i veure la resposta de tots...
des dels actors fins les persones que van al cinema...

Otilie dijo...

OH, karinyet, vosté es genial... m'ha regalat quan premier de luxe... jo havia buscat cosetes pero no les havia trobat...

La primera impressió que tinc sobre la "premier" es que hi ha molta senssibilitat i sensualitat de WKW en la forma de rodar el film, són els seus trets característics, i aquí, com no podía ser d'uan altra manera, els hi trobem en el gest i els primers plans dels protagonistes.
Ara tinc més curiositat... i trobo també, que el cartell no fa gaire justícia al que pinta el film... les lletres són massa grans i el collage a la part inferior em costa bastant,...
Desitjant que s'acosti el més possible a Chungking express i s'allunyi de Closer, ...la seva nena li dóna les grácies per "saciar" la meva curiositat, o no O_X
Lo quiero

linus dijo...

El seu nen està per satisfer totes les seves necessitats O_x; la meva impressió es un gir més argumental que estètic en la trajectòria de Wong kar wai. També potser una mica més comercial, tot i que de moment el tràiler pinta raonablement bé, veurem com acaba quallant.

Kisses, mon amour.