jueves, enero 04, 2007

EL MEU PRIMER VERS

...només resten les rialles.

5 comentarios:

Otilie dijo...

SIMPLEMENT BRILLANT I MOLT TENDRE.
Ara, parlim més d'akt vers,...
L'admiro. Kisses

Otilie dijo...

PLASE,PLASES,PLASES`PLASES,PLASES.
Adoro las vea sensibilitat.XD

linus dijo...

Merci, aquest vers el vaig escriure fa molts anys a propòsit de correspondre amb un poema - em vaig proposar d'escriure'n un perque mai ho havia intentat - a un altre que em va enviar una amiga, efímera, per correspondència. Quan l'altre dia pensava en el fet d'escriure versos vaig recordar aquest últim vers del meu primer poema titulat " pleniluni "; el poema no valia no gran cosa, però l'últim vers si que l'he recordat sempre i crec que no és del tot dolent.

Tq

Otilie dijo...

no, sta be

Otilie dijo...

tot es començar... evidentment, el colibrí d'ara, no és el d'abans... té més experiència y un estil molt paropi i auténtic.
és seu,i per tant bonic. D'intenció i forma