miércoles, octubre 03, 2012

Absteigend




3 comentarios:

Otilie dijo...

Amore,

Quin clip més esplèndid! És d'una bellesa industrial espectacular. El títol- descendint- és molt apropiat crec, tal i com està gravada la seqüència d'imatges. Per la textura del curt i la banda sonora escollida no tinc paraules. Ja voldria tenir jo una Alexa i zeit per fer aquestes creacions tan belles. Jops !

Mil gràcies per compartir-ho amb mi.

TQM

P.D. Per cert, a Alemanya hi ha aquests trens ? Jo pensava que eren de Japó o EEUU, barris suburbials. Perdoni la meva ignorància.

linus dijo...

Hola amore,

Estic content que li agradi, sips, és molt industrial i bonic, la veritat.

A mi m'encantaria veure com plasma en imatges les seves intuïcions artístiques.

No sé on està rodat el curt, però em dóna una sensació hibrida entre l'alemanya industrial de l'Est i els barris suburbials americans, com bé ha dit. No li sabria dir.

Gracies pel comment

TQM

Otilie dijo...

Merci amore,

A mi també m'agradaria molt fer coses així, però no tinc bones imatges ni medis tan xulis. Tot i així, mirarem que podem fer. A veure si hi ha programes que donin un efecte similar.

M'ha encantat !

TQM