domingo, julio 22, 2012

I'm a cyborg but that's ok





4 comentarios:

Otilie dijo...

Hola kari,

És una passada com els sons i el tractament de la imatge, poden suggestionar la ment humana. Jo he estat buscant les anormalitats d'aquesta persona durant tot el vídeo.

Merci per l'aportació

TQM

linus dijo...

Hola amore,

Aquest vídeo està enregistrat per Neil Harbisson aquella persona que, si s'enrecorda que li vaig explicar, volia ser registrat legalment com cyborg.

Pos bé, Harbisson té una disfunció ocular que no li permet distingir els colors, como los perros ho veu tot en blanc i negre. Per tal de suplir aquesta mancança des de fa uns anys li van implantar una antena al cervell a través de la qual percep els colors com si fossin longituds d'ona sonores.

El que vostè sent en aquest vídeo és la visió-sonora de Harbisson al contemplar el rostre d'aquest noi i les freqüències que registra.

Més enllà d'aquesta explicació tècnica, la proposta audiovisual és al·lucinant.

Espero haver-me explicat bé.

Gràcies pel comment.

TQM

Otilie dijo...

Amore,

merci per explicar-me. la veritat és que quan vaig veure el video per primera vegada em vaig deixar portar pel so i no em vaig recordar del cas d'aquest noi que em vas explicar que portava antena al cervell. pero ara el visionat segon m'ha impressionat més perque el so se m'ha tornat més organic i més clínic fins i tot.

TQM

linus dijo...

Sips, amor, és inquietant i poètic a l'hora.

Gràcies pel comment

TQM