domingo, mayo 15, 2011

NO MUSIC





6 comentarios:

Otilie dijo...

Kari,

Vosté sempre troba cosetes interessants i fora del comú. En aquest cas,juga amb la distorsió d'un clip musical que ve podria ser una clàssic dels 80, una mica fosquet, amb un tractament de la imatge en consonància i el títol del seu post.
Mmmm... parlim-en més.

TQM

linus dijo...

Hola,

El clip encara que sembla versionat ja era així O_o, es protonetart amb un grup que fa una no wave esplèndida.

M'encanta perquè és molt electrònica i amb una teranyina fosca fosca que beu directament de Bauhaus.

TQM

Otilie dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
linus dijo...

Hola amor,

Aquest clip és una rara avís i ens demostra que hi havien propostes de música fosca que per marginals, només les deuen conéixer aficionats de pro.

Estic content que li agradi i aportar coses diferents i sorprenents. Ja sap que m'encant que vostè em descobreixi també coses.

Cuidi's molt

TQM

Otilie dijo...

Moltes gràcies amor,

M'aportes moltíssim en tots els àmbits i el que mostres en aquest espai és molt interessant i atractiu sempre.

A mi m'agradaria molt soprendre't. Necessito temps, dedicació, inspiració per relacionar els estímuls i presentar-te coses molt xulis. T'ho mereixes molt i el llistó està molt alt per això ;)

TQM

linus dijo...

Gràcies pel comment.

Anims que aviat tindrem més temps per sorprendren's mutuament.