domingo, mayo 17, 2009

REGALANDO MODERNIDAD







4 comentarios:

Otilie dijo...

Un video clip espectacular: molt original. La combinació dels sons electrònics i les imatges creen una visió molt extranya. Jejejejeje nosaltres aquest estiu practicarem sons així amb samples del programa que em vas ensenyar, però no podrem fer un clip tan lyncheano com aquest, peruè no tenim els personatges XD. TQM

linus dijo...

Aquest videoclip és la forma més coherent d'entendre un fenomen de la creació contemporània com és el " samplejat multimèdia ".The Avalanches no només samplejen sons - fragments de pel·lícules, bso i hiphop, sinó també fragments d'imatges i creativitat a raudales. Vaja, el que Matthew Williamson acaba de descobrir uns anys després per H&M. Albrícias!!!.

TQM

Otilie dijo...

Holes amor, sento no haver-me fixat en el detall. Mathew Williamson és el creador de la firma H&M i els seus anuncis tan espectaculars i creatius.Gràcies tete. Ara albrícias !!!!!!!!!!!!!!!!!! XD

TQM

linus dijo...

Sips, el que defenso es que the avalanches ja ho varen fer fa anys, el que williamson ara proposo per H&M. Un estil el del sampling que a finals dels 80 i principis dels 90 determinen l'estètica que actualment està en boga.

TQM